سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:در پویش «مهر و ماه» خبرنگاران استان ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار برای کودکان نیازمنداهدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا فریدونی ،  سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان از اجرای پویش «مهر و ماه» به همت فعالان رسانه‌ای این استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید جمعی از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان در راستای کمک مؤمنانه، پویش اهدای ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار برای کودکان نیازمند را آغاز کردند.

او با بیان اینکه تاکنون مبلغ هشت میلیون تومان برای تهیه بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شده است ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۰۲۲۲۹۱۰۸۸۲۶۰۲۲۷ نزد بانک پاسارگاد به نام "خسرو نوروزی منعم" واریز کنند.

 سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه به علت شیوع کرونا بخشی از کلاس‌های آموزشی به‌صورت آنلاین (برخط) برگزار می‌شود تصریح کرد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان به گوشی هوشمند، در صورتی که نیکوکاران گوشی هوشمند قابل استفاده در منزل دارند می‌توانند به این پویش اهدا کنند.

فریدونی یادآور شد: باتوجه به ارتباط گسترده اعضای هیات با مساجد و قشر‌های هدف، کودکان نیازمند شناسایی شده‌اند که در این پویش اولویت با کسانی است که زیر پوشش خیریه‌ای نباشند.

او اظهار داشت: خیران می‌توانند کالا‌های اهدایی خود را برای این پویش در ساعات اداری به آدرس چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت‌الله کاشانی، دفتر روزنامه کیهان تحویل دهند.

 سرپرست دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه مهلت تحویل اقلام تا ۲۰ شهریور است خاطرنشان کرد: بسته‌ها در ۲۵ شهریورماه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

فریدونی عنوان کرد: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با یکی از خانواده شهدای همدان و همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید همدانی برنامه‌ای بر سر مزار شهید برگزار می‌شود.

 او یادآور شد: با توجه به نام هیات محتوای مراسم آن به گونه‌ای است که به بررسی رسالت حضرت زینب (س) در واقعه کربلا می‌پردازد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار