سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است تیم ایران می‌تواند در بازی‌های المپیک اتفاقات خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آستانه بازی‌های المپیک اظهار داشت: ما ۷-۸ ماه در اردو بودیم و کار سختی را پشت سر گذاشتیم. هر کاری را احساس می‌کردیم باید انجام بدهیم، انجام دادیم. امیدوارم بچه‌ها در توکیو بهترین عملکردشان را داشته باشند که منجر به موفقیت شود. هر وقت من و محمد بنا کنار هم بودیم، اتفاقات خوبی افتاده است. امیدوارم آن آرزویی که در ذهن ما هست به خاطره خوبی در توکیو تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ما آماده جنگیم و این قول را به همه مردم خوب کشور می‌دهیم که با تمام وجود می‌جنگیم، ادامه داد: ما به صورت هدفمند سعی کردیم در این مدت اعزام‌ها را انجام دهیم. در این شرایط کرونایی برگزاری مسابقات متعدد در داخل و حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی سخت بود، اما فدراسیون این کار را انجام داد و اردو‌ها برگزار شد. تمام تورنمنت‌هایی که در برنامه کادر فنی بود، به صورت کاملاً هدفمند دنبال شد. قبل از انتخابی سال گذشته، هم لیگ را داشتیم و هم اینکه دو مرحله اردو برگزار کردیم که مجموعاً با ۱۷ مرحله اردو به المپیک خواهیم رفت. از کادر فنی زحمتکش تیم ملی، مجموعه خانه کشتی و فدراسیون تشکر می‌کنم که همه اردو‌ها را برگزار کردیم و امیدوارم در توکیو موفق باشیم.

محمدی با تأکید بر اینکه هیچ کشتی‌گیری بدون پروسه انتخابی راهی توکیو نشد، عنوان کرد: نه در حد حرف و شعار، بلکه به این موضوع در عمل پایبند بودیم. خدا را شکر می‌کنم که هم عدالت را در نظر گرفتیم و هم شرایط فنی بچه‌ها را. وقتی حسن یزدانی دو بار در انتخابی حضور پیدا کرده، حجت بر همه تمام شده است و همه کشتی‌گیران در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی حضور داشتند. سعی کردیم رقابت ایجاد شود و در کنارش موضوع مهم آینده‌نگری دیده شد. این کار ارزشمند فدراسیون کشتی است و وظیفه خودم می‌دانم از علیرضا دبیر که اعتقاد دارد باید به جوانان و حتی نوجوانان میدان داده شود، تشکر کنم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان در خاتمه خاطرنشان کرد: اردوی سیزدهم ما که به پایان رسید، بچه‌ها سه چهار روز نزد خانواده‌های‌شان رفتند و در جریان بودند که دیگر نمی‌توانند به شهرهای خود بروند. بعد از این هم، همه در کنار هم استراحت فعال خواهیم داشت تا تمرکز بچه‌ها روی کار آنالیز باشد. از ابراهیم مهربان، عباس حاج‌کناری، حسن طهماسبی (ماساژور تیم ملی)، دکتر بهرامی‌نژاد و دکتر امیرساسان و کارکنان زحمتکش خانه کشتی که جو آرامی برای تیم‌های آزاد و فرنگی فراهم کردند، تشکر می‌کنم. تقسیم‌بندی فنی انجام شده است و کشتی‌گیران می‌دانند تمام مسائل را با کدام مربی مطرح کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار