سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هوچی گری به معنای این است که ۲، ۳ هفته قبل از دربی به داوری فشار می‌آورند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم و هر بازی که تا آخر فصل انجام می‌دهیم شبیه فینال است. به همه بازی‌های باقی‌مانده به دید یک فینال نگاه می‌کنیم. نیمه اول یک فوتبال خیلی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بیشتر از ۲ گل هم بزنیم.

گل محمدی  در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره موضوعات هوچی گری و ... گفت: هوچی‌گری فقط اعتراض نیست. هوچی‌گری این است که مدیرعامل تیم حریف روزی ۲ مصاحبه کند تا جایگاه از دست رفته را با بی احترامی به تیم ما به دست بیاورد. هوچی‌گری این است که ۲ تا ۳ هفته مانده به دربی به داوری فشار بیاورند و راجع‌به تیم ما صحبت می‌کنند. شرایطی که امسال برای آن‌ها بوده خیلی خوب بود. ۹۸ میلیارد تومان حامی مالی به تیم رقیب کمک کرده و ۵۰-۶۰ میلیارد هم متمول‌های هیئت مدیره به آن‌ها داد‌ه‌اند و در مجموع ۱۶۰ میلیارد امسال پول گرفتند. به جز پول‌های دیگر، بیشترین هزینه را این تیم کرده و ۳ برابر ما خرج کرده است، اما همیشه فشار روی ما بوده و برای ما سقف قرارداد تعیین کردند. چرا تا حرف از انتشار قرارداد‌ها می‌شود آن‌ها پا پس می‌کشند؟ دلیلش این است که قرارداد آن‌ها ۲، ۳ برابر قرارداد‌های ما است. جای تأسف دارد که به جای اینکه تمرکزشان روی تیم خودشان باشد در مورد تیم ما حرف می‌زنند، اما متاسفانه این اتفاقات از طرف تیم رقیب رخ داده است.

برد برابر آلومینیوم را به هواداران تقدیم می‌کنم 

او افزود: ای کاش هواداران از نزدیک بازی زیبای تیم ما را در نیمه اول می‌دیدند. در نیمه دوم مقداری به خاطر فشار حریف عقب‌نشینی کردیم. ما می‌توانستیم در نیمه دوم گل سوم را هم بزنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. درست است کنارمان نیستند، اما همیشه انرژی مثبت آن‌ها را حس می‌کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: امیدوارم در ۳ بازی آینده هم ۳ امتیاز را بگیریم. در مجموع بازی زیبایی بود و آلومینیوم هم بازی خوبی به نمایش گذاشت. خیلی خوشحالیم و نگاهمان به آینده مثبت‌تر و امیدوارانه‌تر است.

 سرمربی پرسپولیس درباره دربی روز پنجشنبه گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و برای هواداران هم مهم است. با توجه به بازیکنان خوبی که هر ۲ تیم دارند، امیدوارم بازی زیبایی را از سوی تیم‌ها تماشا کنیم و هر دو تیم به دور از استرس یک بازی جوانمردانه و فنی را انجام دهند. تمرکزمان روی ریکاوری و بازگشت شرایط بدنی بازیکنان به شرایط مسابقه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۱ ۲۰ تير ۱۴۰۰
یحیی رییس عوض کن، انقدر حرص نخور. حالا گیریم که لیگ را قهرمان شدی آسیا را چی؟؟؟؟؟ آخه میدونی که قهرمانی آسیا حسرت ۵۴ ساله لنگیا.. چندتا پرانتز تقدیم به یه لنگی که حتما میاد میگه جام در جام را قهرمان شدیم. جام در جام کشکی بود جمع شد. یه کم مطالعه کن. : )))))))))))))) حالا چندتا هم از اینوری : ((((((((((((( برگزاری هم با ز هست عزیزم.
آخرین اخبار