نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برای خط ریلی شیراز _ بوشهر بانک مسکن قول داده که یک هزار میلیارد تومان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جعفر قادری عصر امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس گفت: برای خط ریلی شیراز _ بوشهر بانک مسکن قول داده که یک هزار میلیارد تومان کمک کند، اما این قول‌ها بدون پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی بی‌فایده است.

او افزود: لازم است که دستگاه‌های اجرایی، موافقت‌نامه بانک را گرفته و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و یا وزارت راه و شهرسازی برای تصویب ارائه دهد متاسفانه بار‌ها دیده شده دستگاه‌های اجرایی اقدام خاصی در این زمینه‌ها انجام نمی‌دهد.

قادری با بیان اینکه اگر دستگاه‌های اجرایی تعلل کنند و پیگیر موافقت‌نامه‌ها نباشند تمام قول‌هایی که از بانک‌ها گرفته شده در حد وعده باقی می‌ماند، افزود: دستگاه‌های اجرایی برای کار‌های جزئی نیز انتظار دارند نمایندگان مجلس اقدام کنند که این اصلا صحیح نیست.

او با اشاره به قول بانک پارسیان برای کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی به آبرسانی به زرقان و اقدامات انجام شده برای اخذ ماده ۲۳ محور مرودشت_ خرامه، عنوان کرد: تلاش زیادی برای به سرانجام رسیدن این محور و دریافت مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ صورت گرفت، ولی الان دبیرخانه ماده ۲۳ اعلام کرده مستندات ارائه شده توسط دستگاه اجرایی ناقص است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برخی پروژه‌های استان در آستانه بهره‌برداری است و نگرانیم اگر این کار به ماه‌های بعد موکول شود تا استقرار دولت جدید و اشراف دستگاه‌های اجرایی به این پروژه‌ها، زمان زیادی هدر رود بنابراین لازم است هرچه سریع‌تر پروژه‌های این چنینی تکمیل و افتتاح شود و پروژه‌هایی که قابلیت کلنگ‌زنی دارند کلنگ زده شود تا برای دولت بعدی تعهد ایجاد شود.

او با بیان اینکه کم‌آبی، قطعی برق، گرمای شدید و کسری بودجه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی توان مردم را کم کرده و از سوی دیگر گرانی کالایی همچون نان، شن و ماسه بعد از ایام انتخابات مردم را گلایه‌مند کرده است، افزود: لازم است حداقل در امور عمرانی تلاش شود و با بهره‌برداری از پروژه امید به مردم تزریق شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.