اتومبیل سدان دوج، یکی از قدرتمندترین اتومبیل‌های الکتریکی آینده بازار خودرو است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوج متخصص اتومبیل‌های V۸ آمریکایی برنامه‌های خود را برای راه اندازی "اولین اتومبیل جدید برقی جهان" در سال ۲۰۲۴ تایید کرده که سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن در ساعت ۲.۰ ثانیه است. اتومبیل الکتریکی جدید دوج با قدرت و عملکرد بیشتری نسبت به سایر کوپه‌ها و سدان‌های V۸ مجهز به موتور سوپرشارژ قرار است ارائه شود.

این ماشین برقی قرار است حداقل دو موتور الکتریکی ۳۳۰ کیلو واتی را برای ایجاد محرک چهار چرخ ایجاد کند و در نظر داشته باشید که دامنه رانندگی با یک بار شارژ تا ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد و راننده می‌تواند بدون نیاز به  سوخت فسیلی حرکت کند.

تولید سدان الکتریکی جدید دوج با قدرت فوق العاده

آخرین جزئیات از خودروی برقی دوج

تصاویر منتشر شده از وسیله نقلیه نشان می‌دهد که این خودرو به صورت یک کوپه و چهار درب مجهز به کوپه، با سطح برجسته، چرخ‌های بزرگ آلیاژی و عناصر روشنایی LED جلو و عقب و  مجهز به سوخت بنزین قرار است عرضه شود. گفته می‌شود انگیزه دوج از تولید خودرو با انرژی الکتریکی، تمایل به افزایش کارایی به جای مقررات مربوط به آلایندگی است، هرچند که به طور گسترده‌ای انتظار می‌رود قوانین آلایندگی، V۸ سوپرشارژ این برند را مجبور به پایان چرخه عمر خود کند.


بیشتر بخوانید


شایعات در سال‌های اخیر حاکی از آن است که بازوی آمریکایی Stellantis در حال کار بر روی یک موتور جدید بنزینی شش سیلندری بوده که با یک سیستم ترکیبی پلاگین و نزدیک به ۴۰۰ کیلووات ساخته شده است. این وسیله نقلیه الکترونیکی دوج از جمله اتومبیل‌های الکترونیکی است که رقیبی ندارد و به طبیعت نیز آسیبی نمی‌رساند.

تولید سدان الکتریکی جدید دوج با قدرت فوق العاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار