سرهنگ آزادی با بیان اینکه، معنویت و اخلاقمداری از ویژگی‌های بارز پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، گفت:خدمت در لباس مقدس ناجا افتخار و نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ باقر آزادی معاون هماهنگ کننده عقیدتی انتظامی استان ایلام ،گفت: اعتماد مردم به پلیس خدمتگزار ، مهمترین راه موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله است، که امروز با یاری خداوند این اعتماد و خودباوری در جامعه نهادینه شده است.

او افزود: نیروی انتظامی بعنوان متولی حفظ نظم و امنیت عمومی ، در راستای منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" تلاش می‌کند با بهره گیری از ظرفیت موثر روحانیون و کارشناسان مذهبی جرائم و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

معاون هماهنگ کننده عقیدتی انتظامی استان، مطرح کرد: تربیت دینی از یک طرف موجب پالایش درون انسان‌ها می‌شود و از طرف دیگر، بر حالات بیرونی آن‌ها اثر می‌گذارد.

او اظهار کرد: امروزه بر اثر تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی مردم با دیدن پلیس در نقاط مختلف احساس امنیت و آرامش می‌کنند و همین نکته اثر گذار از افتخارات نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: کارکنان خدوم ناجا به عنوان سرمایه اجتماعی سازمان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در نظام ارزشی جامعه به عنوان نیروی محرک و پویا باعث پیشرفت و ترقی می‌شوند.

او بیان کرد: همه انسان‌ها از مبدا تا مقصد خلقت همواره در معرض آزمایش‌های الهی و سختی‌ها و مشکلات قرار دارند، اما مهم چگونگی فائق آمدن بر مشکلات و سربلندی از آزمون‌های الهی است.

او افزود: دستیابی به رموز موفقیت در سیر کمال افراد به سوی زندگی سالم و نیل به سعادت پایدار بطور قطع با تأسی از سیره و روش زندگی پرگرانمایه ائمه معصومین (ع) محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.