امام جمعه مشهد گفت: طبق طرح مسجد سنگر سلامت، در ۲ هزار و پانصد مسجد مریض‌یابی و درمان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد که در جلسه ستاد مدیریت کرونا خراسان رضوی حضور پیدا کرده بود ضمن تاکید بر نظارت و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه گفت: نظارت و کنترل شیوه‌نامه‌های بهداشتی موضوع مهمی است که باید توسط دستگاه‌های نظارتی، مدیریتی و مردم جدی گرفته شود.

او افزود: مردم را وسط میدان مقابله با کرونا بیاورید تا مشکل را حل کنید؛ تجربه نشان داده است، هروقت خود مردم پای کار بودند مشکلات به راحتی حل شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان دو مساله در مقابله با کرونا ادامه داد: در مسیر مقابله با این ویروس دو مسئله وجود دارد؛ یک موضوع مسائل بهداشتی است که باید فکری برای اجرای آن شود و دیگری مسئله واکسیناسیون است.


بیشتر بخوانید


آیت الله علم الهدی بیان کرد: واکسینه کردن مردم بزرگترین راه مقابله با این بیماری است؛ تامین واکسن  یک اصل بسیار مهم است که باید توسط مدیریت عالی استان بررسی شود.

او ضمن اشاره به ظرفیت و فعالیت‌های جهادی بسیجیان تصریح کرد: بسیج ظرفیت بالایی دارد که نمونه‌ی آن طرح موفق مسجد سنگر سلامت است.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در ادامه راه از ظرفیت نیرو‌های جهادی استفاده کنید و در مرز‌های استان برای کنترل و جلوگیری از ورود این بیماری به استان از نیرو‌های بسیجی کمک بگیرید.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.