دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد گفت: محمد رضا ضیایی جوان کهگیلویه و بویراحمدی در ماده پرتاب دیسک به مدال طلا دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام طباطبایی دبیر هیات دوومیدانی کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام قهرمانی پرتاب گر دیسک نوجوانان استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

طباطبایی گفت: رقابت‌ های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش پسران به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

او از کسب مقام اول و مدال طلای پرتاب گر استان در ماده پرتاب دیسک خبر داد و افزود: محمدرضا ضیایی با پرتابی به طول ۵۶ متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، حسین رشمه کریم از تهران با پرتابی به ۵۲.۴۸ متر دوم شد و علی رجبی از خراسان رضوی با پرتابی به طول ۴۶.۰۸ متر به مقام سوم رسید.

طباطبایی ادامه داد: در این ماده محمد رضا شاطر آبادی از کرمانشاه، اسماعیل صالحی از چهارمحال‌ و بختیاری و آرمین رمضان‌پور از گیلان مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

او از کسب مقام نهم تیم دوومیدانی نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این رقابت ها تیم های کردستان، گلستان، یزد ،چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان رضوی، همدان، زنجان مقام های اول تا هشتم را کسب کردند.

رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۲۵ استان در شهرکرد برگزار و نفرات برتر ماده های مختلف به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور کویت برگزار دعوت می شوند.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.