فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری هشت سوداگر مرگ و کشف ۲ تن و ۵۷۵ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان و سیب و سوران با پشتیباتی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سراوان به سیب و سوران و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق سخت گذر بین ۲ شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با پنج دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه "دهانه آب انار" بخش "گشت "سراوان بودند، روئیت و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح، پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی در حلقه محاصره مأموران انتظامی گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی عنوان کرد: در این درگیری نفس گیر که ۲ ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس،هشت سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار طاهری افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی محل و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان، ۲ تن و ۵۷۵ کیلو و ۸۷۸ گرم مواد افیونی شامل ۲ تن و ۲۲۰کیلو و ۸۷۸گرم تریاک ، ۳۲۵ کیلو گرم حشیش و ۳۰ کیلو گرم شیشه را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات، ۳ قبضه سلاح کلاش به همراه ۷۱ تیر جنگی به دست آمده است،خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار