مهم‌ترین حوادث آذربایجان غربی امروز نوزدهم تیرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سرهنگ حسین شهریار گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماکو حین گشت زنی های مستمر و هدفمند خود در سطح حوزه و اقدامات تحقیقاتی در خصوص خودروهای حامل و بارگیری سوخت در یکی از پارکینگ های کامیون داران واقع در کمربندی ماکو مظنون می شوند.

وی با اشاره به تمرکز و توجه ویژه پلیس به سوژه مورد نظرگفت: در گام بعدی، پلیس در اقدام ضربتی در لحظه توقف پس از بررسی مدارک، هر سه راننده را دستگیر نمود.

سرهنگ شهریار گفت: پلیس در بررسی،۱۵هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این خودروها و تانکر موجود در محل را کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماکو با بیان اینکه 3 نفر متهم دستگیر و خودروها برابر قانون توقیف گردیدند؛ خاطر نشان کرد: سوخت توقیفی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.

دستگیری ضارب مامور پلیس خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: فردی که مامور پلیس این شهرستان را جهت فراری دادن بار قاچاق زیر گرفته بود دستگیر شد.

سرهنگ موسوی با اشاره به مصدوم شدن یکی از ماموران پلیس این شهرستان توسط فرد قاچاقچی با خودروی حامل بار قاچاق گفت؛به محض اعلام وگزارش موضوع اکیپ انتظامی در محل حاضر و پس از گرفتن مجوز قضائی فرد ضارب شناسایی دستگیر و به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شد.

وی افزود: پلیس همیشه در کنار مردم و بصورت شبانه روزی حضور دارد و با کسانی که به هر نحو به مامورین توهین و یا تعدی نمایند برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.

دستگیری سارق حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.