مجید حسن زاده گفت: در بیمه‌ حرف و مشاغل این امکان وجود دارد تا دانشجویان با نرخ‌های متفاوت متناسب با شرایط زندگی‌شان بتوانند بیمه شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید حسن زاده معاون توسعه بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در رابطه با بیمه دانشجویی اظهار کرد: نرخ بیمه حرف و مشاغل آزاد به صورتی است که دارای انعطاف لازم هست، به عنوان مثال بیمه‌های اجباری که به صورت ۲۷ درصد قرارداد می‌بندند، اما در بیمه حرف و مشاغل این امکان وجود دارد تا با نرخ های متفاوت که متناسب با شرایط زندگی دانشجویان هستند، بتوانند بیمه شوند.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی در سال گذشته افتاد که نتیجه تلاش همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی است، طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ اجرا شد به این صورت که ۳۰ خدمت تامین اجتماعی را مخاطبان سازمان می توانند به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

حسن زاده بیان کرد: این سرویس برای دانشجویان به آدرس tamin.ir قابل دریافت است که افراد می‌توانند با کدکاربری و رمز عبور و نیز شماره همراه خود وارد پروفایل شخصی‌شان شوند که در این شیوه انعقاد قرارداد بیمه حرف و مشاغل در قالب بیمه دانشجویی و به صورت غیر حضوری قابل دسترسی و امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار