استاندار سمنان گفت: استان سمنان به دلیل هم جواری با استان‌های با وضعیت قرمز کرونایی در معرض خطر ورود به پیک پنجم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان اینکه وضعیت رنگبندی کرونایی در استان تغییر کرده است گفت: در استان‌های همجوار سرایت بیماری کرونا افزایش یافته و در پیک پنجم قرار گرفته اند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

او با اشاره به تغییر رنگبندی شهرستان گرمسار که وارد وضعیت قرمز و شهرستان مهدیشهر که از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است ابراز داشت: فرمانداران باید محدودیت‌های لازم را جهت پیشگیری از ورود استان به پیک پنجم اعمال کنند.

استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به آغاز فصل تابستان، تجمعات در پارک‌ها و فضای سبز آغاز شده است ابراز داشت: مردم باید برای جلوگیری از افزایش سرایت بیماری کرونا از هرگونه تجمع خودداری کنند.

شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود و مهدیشهر در وضعیت نارنجی، میامی، سرخه و آرادان در وضعیت زرد و شهرستان گرمسار در وضعیت رنگبندی قرمز کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.