رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: افزایش جمعیت سگ های ولگرد باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص مشکلات افزایش جمعیت سگ‌های بلا صاحب در کرج و مزاحمت ایجاد شده برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها عنوان کرد و گفت: این معضل در قسمت جنوبی شهر و درجایی که مرز مشترک با سایر شهر‌های یا اقماری است، بیشتر دیده می‌شود و حل این مشکل نیازمند یک عزم همگانی و ورود مراجع بالادستی و قضایی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به شرایط سخت مالی و افزایش هزینه‌های طرح های عمرانی اشاره کرد و افزود: اولین پکیج تصفیه‌خانه شهر کرج در منطقه حصارک در سال ۹۶ با هزینه‌ای بالغ‌بر یک و نیم میلیارد به بهره‌برداری رسیده و این میزان برای تصفیه‌خانه دولت‌آباد که در آستانه بهره‌برداری قرار دارد ۱۰ میلیارد تومان است.

بضاعتی پور گفت: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه ۱۰ لیتر بر ثانیه از آب شرب شهری کم می‌شود و این میزان قطع حدود ۲۰ تا ۳۰ انشعاب آب شهری را شامل می‌شود، امیدواریم با استفاده از تکنیک اورهال قنوات، لایروبی چاه‌ها و توسعه شبکه انتقال و توزیع میزان استفاده از آب شرب شهری برای فضای سبز را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.