مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۳۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند این استان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهری مکاری، مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان گفت: از سال ۹۷ با تاسیس واحد تامین جهیزیه بنیاد در استان، تاکنون ۳۲۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

او با اشاره به اینکه روز میلاد امام رضا (ع) ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدان اهدا شد،گفت: اقلام اهدایی شامل دو تخته فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه، پتو و ظروف آشپزخانه هر کدام به ارزش ۸ میلیون تومان بود.

مسؤول نمایندگی بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان همدان با بیان اینکه برخی از خیران به صورت ماهانه با واریز مبلغی به شماره حساب بنیاد به نیازمندان کمک می‌کنند گفت: برخی ازنیکوکاران نیز به صورت حضوری و یا از طریق پیک کمک‌های خود را ارسال می‌کنند.

مکاری با اشاره به اینکه کمک خیران به این موسسه از ۵ هزار تومان به بالاست تصریح کرد: بیشترین کمک‌ها در حوزه درمان بیماران و تامین جهیزیه نوعروسان بوده است.

او ضمن قدردانی از کمک‌های خیرین در حل مشکلات نیازمندان گفت: قطعا این اعمال نیک در نزد خداوند بی اجر و پاداش نخواهد ماند و سعادت دنیا و آخرت نصیب اینگونه افراد خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.