شماری از دانشجویان در برابر مقر اتحادیه دانشجویان انگلیسی در لندن تجمع و به ادامه حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، تظاهرکنندگان از پایداری فلسطینیان در برابر نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی تمجید و سکوت بین المللی را در قبال جنایات این رژیم محکوم کردند.

دانشجویان معترض انگلیسی همچنین خواستار حمایت از پویش‌های تحریم کالا‌های صهیونیستی شدند و سیاست دولت انگلیس در سرکوب آزادی‌ها را در داخل دانشگاه به خصوص تحرکات حمایت از فلسطین محکوم کردند.

یکی از تظاهرکنندگان گفت: این تظاهرات دو خواسته دارد یکی پایان دادن به اشغالگری اسرائیل در فلسطین است دوم پایان دادن به همدستی دانشگاه‌های انگلیس با اشغالگران است. خواه با حمایت این دانشگاه‌ها از دانشگاه‌های اسرائیل یا حمایت آن‌ها از شرکت‌ها و یا سرمایه گذاری‌ها در اسرائیل باشد.

یک تظاهرکننده دیگر گفت: عادی سازی روابط با اشغالگران اسرائیلی و حمایت از اقدام اسرائیل به نقض حقوق بشر را که حتی از طرف سازمان‌های حقوق بشر اسرائیلی نیز دولت نژادپرست خوانده می‌شود، کافی است. ارتکاب جنایات جنگی و شکنجه و زندانی کردن کودکان بس است. بیرون راندن فلسطینیان از سرزمینشان بس است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان پایان نداده و همچنان به تخریب خانه های آنان و درگیری با جوانان مدافع حقوقشان ادامه می دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار