شهرکی گفت: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با فعالیت کادر درمان ارتش آماده پذیرش مبتلایان به بیماری کرونا است.

علیرضاشهرکی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان اینکه وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است گفت:  بیمارستان ۲۷ تختخوابی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امروز در محل بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان فعال می‌شود که قرار است بیماران سرپایی و اکسیژن درمانی را پذیرش کند.

شهرکی بیان کرد: بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان با فعالیت کادر درمان ارتش آماده پذیرش مبتلایان به بیماری کرونا است.

وی با بیان اینکه موکبی برای ارائه خدمت به همراهان بیماران در فضای بیرونی بیمارستان علی بن ابیطالب فراهم می‌شود. افزود: معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا با هدف بررسی آخرین وضعیت کرونا و بازدید از مراکز درمانی سیستان و بلوچستان به زاهدان سفر کرده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نشست ستاد ملی و استانی کرونا با حضور معاون وزیر کشور برگزار و تصمیمات جدید در مورد مقابله با ویروس کرونا در صورت ضرورت گرفته شود.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد خاطرنشان کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

شهرکی ادامه: توصیه به همگان این است که رعایت دستورالعمل های بهداشتی را داشته باشند در غیر این‌صورت با هماهنگی دستگاه قضایی و نظارتی اقدام به پلمب واحدهای نظارتی هم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و سهل‌انگاری در رعایت اصول بهداشتی و عدم رعایت دستورالعمل ها از سوی مردم علت اصلی شیوع گسترده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار