قاسم قاسمی گفت: برنامه ریزی برای واگذاری ۵۸ واحد مسکونی به خبرنگاران این استان انجام شده و این قشر فرهنگی در پروژه فرهنگیان و گلستان شهر بجنورد صاحب مسکن می‌شوند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: واگذاری این واحد‌های مسکونی در شورای مسکن استان تصویب شده و بر این اساس ۴۸ واحد مسکونی در گلستان شهر و ۱۰ واحد نیز در پروژه شهرک فرهنگیان واگذار می‌شود.


بیشتر بخوانید 


او  افزود: متقاضیان پروژه فرهنگیان در قسط اول ۴۰۰ میلیون ریال و متقاضیان پروژه گلستان شهر ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند و دیگر اقساط در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: اجرای این ۲ طرح در مرحله اسکلت بندی قرار دارد و با پیگیری‌های لازم سعی می‌کنیم تا در موعد ۲ ساله تکمیل و واگذار شود.

او  در مورد روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی نیز افزود : تاکنون ۱۸ هزار و ۷۵۳ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد صلاحیت ۲ هزار و ۳۸۹ نفر به تایید رسید و تاکنون یکهزار و ۵۶۳، نفر سهم آورده خود را به حساب مصوب واریز کردند و به عنوان متقاضی اصلی مسکن ملی نامشان به ثبت رسیده است.

شرکت تعاونی مسکن خبرنگاران با ۲۰۰ عضو پارسال با هدف خانه دار شدن این قشر فرهنگی آغاز به کار کرد و در مرحله اول با قول مساعد استاندار خراسان شمالی واگذاری واحد‌های مسکونی در قالب طرح اقدام ملی انجام شد.

خراسان شمالی ۲۳۵ فعال رسانه‌ای دارد که بیشتر آن‌ها در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند.

منبع : ایرنا 

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.