مسابقات کاپ آزاد جام رصدخانه مراغه در رشته پرس‌سینه و ددلیفت با حضور بیش از ۲۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت ۲ روز در این شهرستان برگزار شد و تیم‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حمید سلطانی معاون اداره ورزش و جوانان مراغه  گفت: این مسابقات با حضور استان‌های اصفهان، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان برگزار شد و در رده سنی نوجوانان تیم مراغه با ۵۴ امتیاز اول، شهر سهند تبریز با ۳۷ امتیاز دوم و تیم بستان‌آباد با ۳۵ امتیاز سوم شدند.

به گفته او در رده سنی جوانان نیز مراغه با ۶۰ امتیاز اول، آذرتن تبریز با ۴۰ امتیاز دوم و عجب‌شیر با ۳۲ امتیاز سوم شدند؛ همچنین در رده سنی بزرگسالان آذرتن تبریز با ۵۷ امتیاز اول شد و تیم‌های مراغه با ۵۴ امتیاز دوم و بناب با ۷۱ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

او به نتایج تیمی مسابقات ددلیفت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان تیم مراغه با ۵۷ امتیاز اول، سهند تبریز با ۵۳ امتیاز دوم و ذولفقار میانه با کسب ۴۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

معاون اداره ورزش و جوانان مراغه  ادامه داد: در رده سنی جوانان سهند تبریز با کسب ۶۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های مراغه با ۵۰ امتیاز دوم و عجب‌شیر با ۳۱ امتیاز سوم شدند.

حمید سلطانی  بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز آذرتن تبریز با ۵۷ امتیاز اول، مراغه با کسب ۴۹ امتیاز دوم و رویین تن تبریز با کسب ۴۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

اوخاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات از «رحیم آشنایان» به عنوان پیشکسوت پاورلیفتینگ مراغه تجلیل شد.

 این مسابقات با عنوان جام رصدخانه مراغه و به مناسبت گرامیداشت هفته ازدواج و عفاف و حجاب در سالن شهید کنعانی مراغه برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.