نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: راه اندازی کمپ‌های استعدادیابی فوتبال در استان موجب کشف استعداد‌ها و عدالت ورزشی در نقاط محروم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به همراه جمعی از مدیران ورزش استان با حضور در دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور ضمن دیدار با محمد مهدی زاهدی با وی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این نشست محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در استان کرمان و حضور در باشگاه‌های ورزشی، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور مؤثرتر و پر رنگ‌تر کرمانی‌ها در ارکان فدراسیون فوتبال باشیم.

او از شهید مدافع حریم اهل غلامرضا لنگری زاده به عنوان یکی از ده‌ها هزار شاگرد مکتب سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی یاد کرد که روحیه پهلوانی و ورزشکاری را برای دفاع از حریم آل الله به زیبایی معنا کرد و الگویی افتخار آفرینی برای جوانان کرمانی است.

زاهدی یاد و خاطره شادروان منصور نظریه و مهدی محمدی مربیان ارزنده فوتبال استان، وحید باغگلی بازیکن با اخلاق فوتبال، محمود کرمی و عباس عسکری از هواداران زحمتکش و فقید فوتبال دیار کریمان و مرحوم جواد قلاجوری از پیشکسوتان خوشنام عرصه رسانه گرامی داشت و از مسئولان هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان خواست: یاد این اسطوره‌ها را زنده نگه دارند و خانواده آن‌ها تجلیل شوند.

او با قدردانی از صنایع بزرگ استان کرمان به ویژه صنایع ملی مس و شرکت صنعتی، معدنی گل گهر و گهرزمین برای سرمایه گذاری در حوزه ورزش، بیان داشت: تقویت تیم‌های پایه و راه اندازی کمپ‌های استعدادیابی در نقاط محروم استان از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

زاهدی، توجه به مباحث فرهنگی و اخلاقی در کنار ورزش حرفه‌ای را از دیگر موضوعات مهم خواند و از باشگاه‌های ورزشی خواست: در این زمینه بیشتر توجه کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه به ورزش بانوان تصریح کرد: بانوان ورزشکار کرمانی ثابت کرده اند که استعداد و توانایی درخشش در سطوح ملی و بین المللی را دارند، لذا از مسئولان استان و صنایع بزرگ درخواست توجه ویژه در این حوزه را داریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت فوتبال استان، به ویژه شهر کرمان اعلام داشت: انتظار ما از باشگاه‌های ورزشی این است که بیشتر از ظرفیت نیرو‌های بومی بهره ببرند و فرصت بروز توانمندی و خلاقیت را به بازیکنان و مربیان بومی استان دهند.

زاهدی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص راه اندازی کمپ استعدادیابی فوتبال ایران در مناطق محروم استان گفت: راه اندازی و فعالیت این کمپ‌ها می‌تواند موجب کشف استعداد‌ها و عدالت ورزشی به خصوص برای مناطق جنوبی و شرقی استان که به لحاظ امکاناتی محدودیت‌هایی هم دارند، شود.

در ادامه این دیدار، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نیز از حضور در استان کرمان، سرزمین سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ابراز خوشحالی کرد.

او با اشاره به ظرفیت‌های فوتبالی استان در بخش‌های مختلفی همچون زیر ساخت‌ها و باشگاه‌های ورزشی با امکانات و تجهیزات قابل توجه، از کرمان به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایران یاد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار