‌امام جمعه موقت یزد:

خانواده ها مروج کتاب‌های پیر قصه گو باشند

حجت الاسلام محمدی به ۱۸ تیرماه، سالروز درگذشت مهدی آذریزدی اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها باید مروج مطالعه کتاب‌های این نویسنده باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمدی، ‌امام جمعه موقت یزد با اشاره به هجدهم تیرماه روز ادبیات کودکان و نوجوانان گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان از موارد مهمی است که توجه به آن نقش مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی کشور دارد.

او افزود: مرحوم مهدی آذریزدی با قلم روان خود کتاب‌های ارزشمند و مفیدی را برای کودکان تالیف کرد.

امام‌جمعه موقت شهر یزد به کمبود برق و خاموشی‌های ناشی از آن اشاره کرد و گفت: البته این مشکل در کشور‌های دیگر هم وجود دارد، اما در ایران علت این مشکلات به دلیل گرمای زیاد هوا، خشکسالی‌های پی در پی است که امیدواریم با تلاش شبانه روزی مسئولان و صرفه جویی مردم این مشکلات به زودی حل شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت به مردم، برای رئیس جمهور منتخب ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: آنچه از سابقه رئیس جمهور منتخب سراغ داریم این است که به آنچه می‌گوید، عمل می کند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به ۲۶ تیر؛ سالروز تشکیل شوای نگهبان هم گفت: شورای نگهبان یکی از نهاد‌های حافظ نظام جمهوری اسلامی است که وظیفه آن جلوگیری از وضع قوانین بر خلاف قوانین اسلام و بررسی صلاحیت کاندیدا‌های انتخابات است.

امام جمعه موقت یزد افزود: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها بینی و بین الله سوابق را بررسی و اعلام نظر می‌کند.

خطیب نمازجمعه یزد آخر ذی القعده سالروز شهادت امام جواد ع را تسلیت گفت و به ذکر حدیثی از آن امام بزرگوار و بیان گوشه‌های از زندگانی آن حضرت پرداخت.

حجت الاسلام محمدی همچنین اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) را گرامی داشت و گفت: این پیوند آسمانی از بابرکت‌ترین ازدواج‌ها بوده است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.