نماینده ولی فقیه در استان سمنان مردم را به مدیریت مصرف برق حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی فرا خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه سمنان ضمن تاکید بر صرفه جویی با استفاده بهینه در مصرف برق افزود: کمبود برق مشکل کل کشور است و همراهی مردم در کاهش مصرف حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی می‌تواند این مشکل را کاهش دهد.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر همراهی و همدلی با رییس جمهور منتخب گفت: همانگونه که همواره رهبر معظم انقلاب اسلامی را تنها نگذاشته ایم، باید رییس جمهور منتخب را هم همراهی و وی را در پیشرفت کشور یاری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی که کنگره بزرگداشت وی دیروز در شاهرود برگزار شد گفت: این مرجع عالیقدر، مرجعی انقلابی پس از آیت الله بروجردی بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) درباره این عالم بزرگ گفته اند: "شما حق آزادی به گردن من داری" چراکه تنها مرجعی که از نجف به شاه نامه نوشت که قانون اساسی اجازه محاکمه امام خمینی را نداده است این عالم جلیل القدر بود "
سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و  گرامیداشت روز عفاف و حجاب دیگر موضوعی بود که آیت الله سید محمدشاهچراغی درباره آن سخنرانی کرد.

امام جمعه سمنان درباره حوادث اخیر در افغانستان هم با انتقاد از دیدار سران افغانستان با سران امریکا، نه گفتن به امریکا را لازمه سامان دادن به اوضاع افغانستان دانست.

انتهای پیام / گ

 
برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.