فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: سپاه پاسداران و بسیج از هیچ تلاشی برای امنیت و آرامش مردم دریغ نخواهند کرد.

روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران هندیجان در حاشیه جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تشریح برنامه‌های متنوع هفته عفاف و حجاب و دهه امامت و ولایت و تقدیر از تلاش‌های مستمر بسیجیان، گشت‌های محله محور و رضویون گفت: امنیت و آرامش جزو نیاز‌ها و اولویت‌های جامعه هستند.

او با بیان اینکه سپاه و بسیج در حال خدمات رسانی هستند و از هیچ اقدامی برای امنیت و آرامش مردم کوتاهی نخواهند کرد، افزود: با اقدامات شبانه روزی بسیجیان پرتلاش، دلاور و بی ادعا، برادران زحمتکش انتظامی ، نیرو‌های امنیتی و گشت‌های محله محور و رضویون در شهر و روستا‌های شهرستان هندیجان امنیت برقرار است.

سرهنگ قاسمی خشاب با بیان اینکه در نتیجه گشت‌های نیرو‌های انتظامی، بسیجی و ... در سطح شهرستان و روستا‌های تابعه آن تعدادی سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شده اند، اظهار کرد: سپاه و بسیج خادمان مردم بوده و با جدیت پای کار هستند و این اطمینان را به مردم بزرگوار هندیجان می‌دهند که اجازه نمی‌دهند احدی باعث ایجاد رعب و وحشت و ناامنی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.