میری گفت: همکاری مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کنار واکسیناسیون گسترده تنها راه ایمن‌سازی جامعه از همه‌گیری ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: باهمکاری نیروی زمینی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بنیاد برکت خوشبختانه اقدامات خوبی در خصوص تامین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در بحث درمان بیماران، غربالگری و واکسیناسیون انجام شده است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

وی بیان کرد: بستری‌های غیر کرونایی بیمارستان‌های زاهدان با توجه به تعطیلی هفته اخیر روند کاهشی داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها و به دنبال کاهش تردد بین شهری، در مراجعات بیماران ترومایی با کاهش خوبی روبرو شدیم و ثمره این کاهش بیشتر شدن فضای بستری بیماران کرونایی است.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن یک‌هزار و ۲۹۸ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۶هزارو۳۵۴ نفر رسید.

محمد هاشمی شهری افزود همچنین با فوت۳۲ مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۷۷۱ رسید.

وی با بیان اینکه ۷۵۹ بیمار حاد تنفسی و ۴۱۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.