صفایی بوشهری:

مسئولان در زمینه تامین آب و برق صادقانه تلاش کنند

امام جمعه بوشهر از مسئولان خواست در زمینه تامین آب و برق صادقانه و کافی تلاش کنند و از مردم نیز تقاضا کرد صرفه جویی را مد نظر داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته، ابتدا یکی از موازین کمال ایمان را «خدا معیاری» در تمامی ابعاد زندگی  برشمرد و «خدا معیاری» را این طور معنی کرد: کار‌ها را با رضایت خدا سنجیدن، و انجام و ترک کاری یا دوستی و دشمنی را با معیار رضایت خداوند مدیریت کردن.

او سپس با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام، افزود: آن حضرت همچون حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام در کودکی به امامت رسید و در طول عمر ۲۵ ساله خود منشاء خدمات بسیار برای اسلام شد و در آخر با مظلومیت به شهادت رسید.

امام جمعه بوشهر سپس با اشاره به اینکه موج جدید شیوع بیماری کرونا بیشتر مناطق ایران به ویژه جنوب کشور و استان بوشهر را فرا گرفته است، با  تشکر از کارکنان درمان، بر گسترش امکانات بیمارستانی در استان و وجود تجهیزات کافی برای درمان و تسریع واکسیناسیون در استان برای افراد ۵۰ سال به صورت جهادی، و همچنین برای کارکنان آموزشی و خدماتی تاکید کرد.

صفایی بوشهری از مردم خواست دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، برگزار نکردن مراسم و دقت در فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر رعایت کنند و از مسئولان هم درخواست کرد که بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با دقت و جدیت کامل نظارت کنند.

او به شرایط نامطلوب وضعیت آب و برق در کشور هم اشاره و بیان کرد: لازم است مسئولان در عرصه مدیریت تامین آب و برق تلاش صادقانه و کافی داشته باشند و مردم نیز با صرفه جویی در مصرف آب و برق همکاری‌های لازم اعمال کنند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه بوشهر از مردم استان بوشهر برای استفاده بهینه از آب و برق و صرفه جویی‌های مناسب طبق آمار وزارت نیرو تشکر کرد.

صفایی بوشهری همچنین بیان کرد: امیدوارم در دولت جدید به ریاست آیت الله رئیسی از افراد متخصص، متعهد، دلسوز، جهادی، جوان، انقلابی، ولایی و مردمی و از شایستگان سراسر کشور و استان بوشهر استفاده شود و هدف تمامی آنان رضایت الهی، خدمت به مردم و ایجاد پیشرفت و عدالت باشد و در راستای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.