متولی زاده گفت: خوشبختانه از شب گذشته هیچ خاموشی با تدابیر مردم صورت نگرفته است و نیروگاه‌های حرارتی هم توانسته برق خوبی تولید کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدحسن متولی زاده مدیر عامل توانیر در پخش زنده خبری شبکه خبر گفت: امروز خوشبختانه کمتر از ۵۰ مگاوات برق مصرف شده است که نسبت به هفته گذشته ۴ مگاوات کاهش گزارش شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه از شب گذشته هیچ خاموشی با تدابیر مردم صورت نگرفته است و نیروگاه‌های حرارتی هم توانسته برق خوبی تولید کنند، در حال حاضر یک میلیون کیلومتر خطوط برق در کشور داریم که ممکن است در این میان اتفاقی از نظیر خاموشی پیش بیاید که با اقدامات موقع همکاران در صنعت برق کشور برطرف می‌شود.

مدیر عامل توانیر اضافه کرد: ظرفیت نیروگاه‌های برقی آبی و حرارتی ۵۴ هزار مگاوات است که با همکاری مردم می‌توان بدون خاموشی عبور کنیم، متاسفانه ۴۰ درصد مصرف برق برای وسایل سرمایشی بوده است.

متولی زاده در خصوص خبری مبنی بر خرابکاری در نیروگاه‌های کشور گفت: تمامی نیروگاه‌های ما با تمام ظرفیت در مدار تولید برق هستند و شبکه برق ایران آنقدر گسترده و وسیع است که امکان این خرابکاری‌ها وجود ندارد و لذا خبر روز گذشته از سوی هیچ منبع رسمی تایید نشده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قطع برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار