بسته شدن درب های طلافروشی موجب گرفتار شدن سارق در داخل مغازه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که صحنه گرفتار شدن یک دزد در جواهرفروشی را به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته مغازه تهیه شده سارق در حالی که یک گردنبند طلا را از فروشنده گرفته وانمود می‌کند که برای خرید گردنبند در حال بررسی آن است. او سپس گردنبند را به گردن خود انداخته و لحظاتی بعد ناگهان اقدام به فرار می‌کند. اما از آنجایی که فروشنده پس از ورود مشتری، طبق عادت همیشگی درب مغازه را قفل کرده بود سارق راهی برای خروج پیدا نمی‌کند و در طلافروشی گرفتار می‌شود. این اتفاق در یکی از طلافروشی‌های منطقه «چوبوری» تایلند رخ داد. نام سارق «سوپهاچای پانتونگ» ۲۷ ساله اعلام شده و گردنبندی که او قصد سرقت آن را داشت ۵۰۰ دلار ارزش داشت.


بیشتر بخوانید


لحظاتی بعد پلیس تایلند در محل سرقت حاضر و این سارق را دستگیر کرد. پانتونگ به قصد خود برای سرقت گردنبند اعتراف کرد. او در این باره به پلیس گفت: «به تازگی کارم را در یک کارخانه از دست دادم و به دنبال درآمد بودم. با یک موتورسیکلت به اینجا آمدم و وارد مغازه شدم. سلاحی به همراه نداشتم. من فقط به دنبال رسیدن به پول بودم، چون کارم را از دست داده بودم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار