سرمربی تیم ملی انگلیس در ارتباط با شرایط تیم خود قبل از مسابقه مقابل ایتالیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در ارتباط با شرایط این تیم قبل از دیدار فینال جام ملت‌های اروپا مقابل تیم ملی ایتالیا اظهار کرد: مقابل تیم ملی دانمارک بسیار سختی کشیدیم، اما با وجود فشار و پرس بالایی که مدافعان و هافبک‌های این تیم مقابل بازیکنان ما انجام می‌دادند، توانستیم در حفظ توپ عملکرد خوبی را داشته باشیم؛ کاری که می‌دانیم یکشنبه شب باید آن را بهتر و کامل‌تر مقابل ایتالیایی‌ها انجام دهیم.

او ادامه داد: ایتالیایی‌ها مهارت بالاتری نسبت به تیم دانمارک دارند و بنا بر این باید مقابل آن‌ها عملکردی بهتر نسبت به سایر تیم‌ها داشته باشیم و راه‌های متفاوتی را برای گلزنی امتحان کنیم.

ساوت گیت درباره تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: ایتالیایی ها در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته اند و یکی از تیم‌های برتر فوتبال جهان بوده اند و ما هم آن‌ها را در این مدت دنبال کرده ایم و از نحوه بازی آن‌ها اطلاع داریم.

او افزود: آن‌ها با سبک متفاوتی فوتبال بازی می‌کنند و گل زدن به آن‌ها دشوار است. بدون شک آن‌ها شایسته حضور در فینال بودند. ایتالیایی‌ها ۲ تیم اسپانیا و بلژیک را شکست دادند و به این مرحله رسیدند. تیم‌هایی که خود مدعی قهرمانی بوده اند، مقابل ایتالیا شکست خوردند. احساس می‌کنم بازی یکشنبه بزرگترین آزمون برای هر ۲ تیم است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار