مدیرکل پست استان زنجان از افزایش ۴۷ درصدی خرید‌های اینترنتی مردم زنجان در ۳ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رسولی مدیرکل پست استان زنجان از افزایش ۴۷ درصدی خریدهای اینترنتی در استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان زنجان نسبت به تهیه قفسه‌های دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام کرده است.

او افزود: تعداد ۹۰ دفتر ICT روستایی، ۱۷۲ نمایندگی روستایی، ۱۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیردولتی و ۱۰ دفتر پستی دولتی در استان زنجان فعال است.

رسولی ادامه داد: ترافیک وارده به استان زنجان در ۳ ماه نخست امسال ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۷ درصد افزایش داشته است.


رسولی  تعداد مرسوله های صادره از استان زنجان را در ۳ماه نخست امسال  ۳۵۷ هزار و ۳۴۳ مرسوله برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال  ۵۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی  ۱۰۲ مورد است، ادامه داد: این فروشگاه‌ها در زمینه‌های فروش صنایع‌دستی، محصولات بومی، کشاورزی و لباس فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: پست ، مرسوله های پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.