طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان چهارمحال و بختیاری برای حدود ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حفیظ‌الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: وعده اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در سفر پارسال نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان داده شد که امسال اجرایی شده است.

او افزود: بر این اساس از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ میلیارد تومان طرح برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است و ۷۰ میلیارد تومان مابقی آن نیز در ادامه جذب می‌شود.


بیشتر بخوانید


فاضلی از موفقیت ۹۵ درصدی اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان خبر داد و اضافه کرد: این طرح کمتر از پنج درصد انحراف در استان دارد و ۹۵ درصد آن به طور مطلوب اجرایی شده است.

او با بیان اینکه طرح اشتغال پایدار روستایی در استان برای حدود ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی کرده است، اظهار داشت: این طرح از سال ۹۸ در استان اجرا شده است و طبق قانون تا ۹ سال ادامه دارد.

فاضلی گفت: در ۲ سال گذشته ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان جذب شده است.

او، رونق اشتغالزایی در استان را منوط به اجرای طرح‌های بزرگ دانست و افزود: با طرح‌های خُرد که ممکن است عمر آن‌ها یک تا ۲ سال دوام نداشته باشد نمی‌توان به اشتغال پایدار رسید بلکه می‌طلبد طرح‌های کارگاهی بزرگ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار