مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری، از بهسازی ۶ چشمه و آبشخور با کمک گروه‌های جهادی و مردم منطقه عشایری ریگ لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یحیی حسین‌پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری از بهسازی ۶ چشمه و آبشخور با کمک گروه‌های جهادی و مردم منطقه عشایری ریگ لردگان خبر داد و گفت: ۱۲سرویس بهداشتی در ۱۲ نقطه منطقه عشایری کوه ریگ توسط بسیج سازندگی با همکاری و مشارکت مرم این منطقه احداث خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح توزیع پکیچ‌های مولد انرژی خورشیدی در بین عشایر استان افزود: عشایر منطقه فاج و کوه ریگ تا ۲۰ تیرماه برای دریافت پکیچ‌های تولید انرژی خورشیدی باید به اداره امور عشایر لردگان مراجعه کنند.


بیشتر بخوانید


حسین پور اضافه کرد: جامعه عشایری منطقه ریگ برای تامین نهاد‌های دامی باید دام‌های خود را هویت‌گذاری کنند و با اخذ کارت شناسایی دامداری و تردد دام عشایر نسبت به تامین نهاد‌ها دامی اقدام کنند.

او ادامه داد: برای اجرای طرح خط انتقال آب منطقه عشایری این شهرستان و تامین آب شرب منطقه آتشگاه نسبت به تامین یک‌هزار و ۷۰۰ متر لوله از سوی امور عشایر اختصاص داده شود تا با همکاری گروه‌های جهادی و ناحیه بسیج عشایری استان حفاری و اجرای این طرح آغاز شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار