آثار منتخب سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در پایگاه استنادی علوم جهان (isc) بارگذاری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد فیاض پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در دومین روز از سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی در شیراز، گفت: آثار منتخبین سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در پایگاه استنادی علوم جهان (isc) بارگذاری خواهد شد تا دیگر همکاران و دغدغه‌مندان حوزه تعلیم و تربیت نیز از این آثار علمی بهره ببرند.

او افزود: در بعد هویت ملی و ایرانی نیز به شاخص های، چون میزان توجه به میراث فرهنگی، علاقه مندی به مشاهیر دانشمندان و آثار مکتوب، میزان اعتقلاد به نماد‌های ملی مانند پرچم و میزان اعتقاد به سنت‌های ملی مانند نوروز باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی لازم برای آموزش‌های لازم این شاخص‌ها صورت گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه ۴۹۹ مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسید افزود: در فرایند داوری از این مجموعه مقالات علمی حدود ۵۰ اثر انتخاب شد که ۲۲ اثر بصورت شفاهی و ۲۸ مقاله بصورت پوستر در این همایش ارائه و پس از همایش نشر داده خواهد شد و برای داوری مقالات علمی از دانشگاه‌های مختلف کشور کمک گرفتیم.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی گفت: در مجموع ۶۳۸ اثر هنری ادبی به این همایش ارسال شد که به تفکیک ۲۳۳ اثر در حوزه قصه نویسی، ۱۶۰ اثر قصه گویی، ۳۲۲ اثر فیلم کوتاه، ۱۱ اثر قصه خوانی و ۲۲ در انیمیشن و پویا نمایی بوده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه داوری این بخش بر عهده کانون پرورشی فکری بوده است اضافه کرد: در نهایت ۱۰ اثر در قلمرو قصه نویسی، ۱۰ اثر در حوزه قصه خوانی ۵ اثر در بازی بومی محلی، ۵ اثر در بازی رایانه و ۱۰ اثر فیلم کوتاه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.