معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: مقرر شد ساعات کار ادارات خراسان رضوی تا آخر مرداد ماه بین ۷ صبح تا ۱۳ ظهر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کوکب موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: با استناد به مصوبه دیروز هیات وزیران، مقرر شد ساعات کار ادارات خراسان رضوی تا آخر مردادماه بین ۷ صبح تا ۱۳ ظهر باشد بر همین اساس فعالیت ادارات هم تا آخر مردادماه در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهد بود؛ کاهش یک روزه رفت و آمد هفتگی کارکنان دولت به ادارات علاوه بر تاثیر در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تردد‌های درون شهری را کاهش داده و موجب صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد.


بیشتر بخوانید

ادارات دولتی تا پایان مرداد پنجشنبه ها تعطیل شدند


او افزود: مراکز درمانی و دستگاه‌های خدمت رسان که به صورت شبانه روزی باید به مردم خدمت ارائه دهند از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در صورت بی اعتنایی به رعایت بهینه مصرف برق، شرکت توزیع برق موظف به قطع برق مشترکان پرمصرف است، ادامه داد: بر این اساس لازم است در طول ساعات کاری کارمندان و ارباب رجوع ادارات، صرفه جویی در مصرف برق را رعایت کنند و در خارج از ساعات اداری نیز سیستم‌های برقی غیرلازم ادارات خاموش شود.

موسوی بیان کرد: مسئولیت حفظ پایداری شبکه برق کشور برعهده دیسپاچینگ (مرکز کنترل برق) ایران است و تمام مدیران برق و مشترکان بزرگ باید دستورالعمل‌های این مرکز را رعایت کنند همچنین تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا با برنامه ریزی مناسب، خدمت رسانی به شهروندان و سایر ادارات را انجام دهند تا وقفه‌ای در استفاده از خدمات ضروری برای شهروندان ایجاد نشود.

او تصریح کرد: مدیریت اجرای بخشنامه در بین کارکنان با مسئول دستگاه اجرایی است و این اختیار به آن‌ها سپرده شده است تا با برنامه ریزی، خللی در خدمت رسانی به مردم صورت نگیرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.