با شناسایی ۲۵۰ بیمار جدید کرونایی، شمار بیماران بستری شده در مازندران به ۱۰۰۳ نفر رسید.

بر اساس اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل با شناسایی ۲۵۰ بیمار جدید کرونایی، شمار بیماران بستری شده در استان مازندران به ۱۰۰۳ نفر رسید و ۳ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داند.

ثبت ۲ فوتی کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۱۲ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، بستری و ۱۵۱ نفر ترخیص شدند.

او افزود: اکنون ۸۲۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۲ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۱۴۲ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

ثبت یک فوتی کرونایی در حوزه بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۲۹ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۲۹ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه متاسفانه شبانه روز گذشته یک مرگ کرونایی در بابل ثبت شده است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.