وزیر بهداشت در نامه‌ای به فرمانده کل ارتش، بر مراقبت بیشتر از مرز‌های سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی و انتقال کرونا تاکید کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، برمراقبت بیشتر از مرزهای گسترده استان به منظور جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری و مساعدت و همکاری ارتش در این زمینه تاکید کرد.

متن کامل نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

« برادر ارجمند امیر سرلشکر موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

باسلام و احترام

پشتیبانی مستمر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در ایام سخت مدیریت کرونا یکی از دلگرمی‌های امیدبخش اینجانب و همکارانم بوده است. حضور سبز و ایثارگرانه عزیزان ارتش در سیستان و بلوچستان در کنار همکاران ما نیز یکی از جلوه‌های زیبایی این همدلی و همیاری پرثمرست.

خوشبختانه با برنامه ریزی و نظارت مستمر اینجانب، تیم‌های تخصصی اعزامی و انتخاب نماینده تام الاختیار وزیر در استان وضعیت کاملاً تحت کنترل و تخت‌های خالی در حدکافی است؛ لذا قرار شد قسمتی از بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی زاهدان که در حال تجهیز و افتتاح است، کاملاً تحت نظر و مدیریت بهداری اجا قرارگیرد و در صورت لزوم نیز برای برپائی بیمارستان‌های صحرائی در مناطقی که ضرورت دارد اقدام کنند. رسیدگی و مدیریت اردوگاه هائی که برای آوارگان از آن سوی مرز تدارک دیده می‌شود همچنین مراقبت بیشتر از مرز‌های گسترده استان جهت جلوگیری از هرگونه ورود غیرقانونی و انتقال بیماری مساعدت آن عزیزان بزرگوار را می‌طلبد.

ضمن قدردانی از حضرتعالی و تمام همکاران ارجمندتان و پاسداشت حضور صمیمی در کنار مردم شریف و نیازمند آن استان توفیق، عزت و سربلندی جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
باید واکسن زدن را از مناطق گرم کشور شروع میکردید
چونکه ماسک زدن با گرما سخت تر است
واقعا نمیفهم چرا اینو متوجه نشدید
باید جوابگو در محصر خدا باشید
بترسید از ان روز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
کرونارا اول ازچین اوردین قم پخش کردین توکشور دوم ازعراق اوردین توخوزستان پخش کردین توکشور سوم ازهندو پاکستان اوردین توسیستان پخش کردین توکشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
متاسفانه مشکلات معیشت مردم از یک طرف وبیماری از طرف دیگه مردم استان سیستان و بلوچستان به ستو آورده...دولت مردان ما هم بیخیال....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۰
من بعنوان یک سیستانی از همه ی شما شکایتم رو ب درگاه خداوندی میبرم.شما مارو‌نابود کردید.ن ب بهداشت نه ب شهرسازی نه آبرسانی ن ب جاده سازی ب هیچ‌چیز این استان توجه نشد.مرز رو‌باز گذاشتید ک هرکس و‌ناکس عبور کنه ن دربهداشت نه در امنیت اسایش نداریم.
Canada
میرزا
۲۲:۵۱ ۱۷ تير ۱۴۰۰
اقای رییسی لطفا در حل مشکلات و ایجاد رفاه و اسایش مردم غیور سیستان بلوچستان قاطعیت نشان دهید٬ صبر ایوب هم حدی دارد.
وجود فقر بدبختی محرومیت در شان جامعه اسلامی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۷ تير ۱۴۰۰
دیگه فایده ای نداره آقا معلم ، نوش دارو بعد از مرگ یهراب ، دیر به خودت اومدی ، فقط به درد زنگ انشا میخوری ، سو مدیریت شما و مدیران شما تو درمان و مدبریت کرونا خیلی از مردم و به کشتن داد ، بیش از این دست و پا نزن فقط بزار و با یک استعفا دل مردم و شاد کن ، حافظه تاریخی مردم ایران هیچ وقت امثال شما و مدیران بی کفایت شنا رو فراموش نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
وزیر چاپلوس و دروغگو و منافق ، همتون سر و ته یه کرباسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ تير ۱۴۰۰
نوشدارو پس از مرگ سهراب ، از خواب بیدار شو
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۲۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
سلام ،

از فرمانده قوا هم کمک بخواه ،
هشتاد و پنج روز در سیستان و بلوچستان تبعید بوده است ،
به شرایط اکونومیکی آنجا واقف است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۷ تير ۱۴۰۰
ما تا کی از حضور افغانها دردسر بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
شاعر نامعلوم
۱۹:۱۳ ۱۷ تير ۱۴۰۰
چه ربطی داره به افغان ها من خودم سیستان خدمتم بود مرزبانی بودم شهرهای چابهار کنارک زاهدان ونگور وشهرسرباز والا توهیچ جای سیستان امکانات نیس دولتم کلن چون اونجا همه بلوچ وسیستانی هس رسیدگی نمی کنن اصنم افغان وجودنداره اونجا یعنی هرجا اتفاقی میوفته سراین افغانهای بدبخت خالی میکنیم.کمی انسان باشیم حقوناحق نکنیم.یه سر برو شهرهای سیستان می فهمی اب خوردن پیدانمیشه گرما بیدادمیکنه حالا بجای غرزدن به دولت ورسیدگی نکردنش به شهرهای مرزی گیر میدی به افغان ها! درضمن سیستان بیشتربا پاکستان هم مرزه تا افغان من توهمه بندرهای چابهاربودم بندر بریس پسابندر و بندر وروستای پزم همه مسافرانو سر اسکله چک میکردم واسه بازرسی و ورود به داخل خاک ایران همه اهل پاکستان بودن و کلی قوم و خویش داخل سیستان داشتن همیشه درحال رفت و امدن بودن منکه تواون 18 ماه یه دونه اهل افغانستان ندیدم. خوبه ادم رو هوا حرف نزنه واطلاعات غلط به مردم نده
آخرین اخبار