سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با گزارش شهروندان نسبت به قطعی آب، چندین تانکر آبرسان به خیابان پروین و کاوه اعزام شدند تا آب شرب شهروندان را در اختیار آن ها قرار دهند.

 

مهرداد خورسندی سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در گفت,گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: یکی از دلالیل کمبود آب در اصفهان گرمای شدید و به دنبال آن مصرف بی رویه آب  است، شهروندان در نظر داشته باشند که در روزهای گرم تابستان حدود ۳۲۰۰ تا ۴۳۰۰ لیتر در ثانیه با کمبود آب شرب مواجه هستیم.

وی افزود: در روز‌های گذشته بیشترین گزارش از کاهش فشار آب در خیابان رباط و شهر بهارستان بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های لازم و اعزام همکاران از طریق تانکر‌های آب رسان این مشکل حل شد.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: امروز با گزارش شهروندان چندین تانکر آبرسان به خیابان پروین و کاوه اعزام شدند تا آب شرب شهروندان را در اختیار آن ها قرار دهند.

خورسندی در خصوص تغییر مزه آب در اصفهان، اظهار کرد: تغییر مزه آب در برخی مناطق به دلیل تامین آب شرب از چاه‌های متفرقه است، اما شهروندان نگران این موضوع نباشند چرا که آب شرب اصفهان از نظر بهداشتی سالم است.

او در پایان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در شرایط  قطعی آب با سامانه ۱۲۲ در تماس باشند تا در اسرع وقت همکاران ما با پیگیری‌های لازم به آن منطقه مراجعه کنند و با استفاده از تانکر‌های آبرسان آب شرب شهروندان تامین شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.