عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در کنکور ۱۴۰۰ به داوطلبان مناطق زلزله‌ زده شهرستان دنا سهمیه اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف کاهش درد و رنج‌ های ناشی از زلزله دنا، سهمیه‌ ای خاص به داوطلبان کنکور امسال در این شهرستان اختصاص یافت.

روشنفکر افزود: وقوع زلزله پنج و شش دهم ریشتری در ۲۹ بهمن‌ماه پارسال باعث بروز خسارت زیادی به مردم شهرستان دنا به‌ویژه شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان شد.

او اضافه کرد: به منظور التیام  بخشی از درد و آسیب‌ های روحی و  روانی ناشی از زلزله به مردم شهرستان دنا تلاش کردم که در آزمون کنکور سراسری امسال سهیمه ای برای داوطلبان این شهرستان لحاظ شود که خوشبختانه این امر محقق شد و برای داوطلبان کنکور در  شهرستان دنا سهمیه ۵ درصدی اختصاص داده شد.

روشنفکر اظهار امیدواری کرد که داوطلبان کنکور در شهرستان دنا با تخصیص این سهیمه بتوانند با درخشش در آزمون کنکور امسال در دانشگاه‌ ها و مراکز اموزش عالی مطرح کشور پذیرفته شده و بخشی از آسیب‌ های روحی و روانی  آنان  رفع شود.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.