نماینده مردم شهرستان نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود متخصص زنان و زایمان یکی از مشکلات مهم شهرستان خور و بیابانک است

الهام آزاد نماینده مردم شهرستان نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کمبود متخصص زنان و زایمان در خور و بیابانک یکی از مشکلات مهم این شهرستان است.

او ادامه داد: پیگیری‌های لازم در خصوص کمبود متخصص زنان و زایمان در این شهرستان انجام شده و  قرار بر این است که دو روز در هفته متخصصان زنان و زایمان در مراکز بهداشتی حضور داشته باشند بدین صورت مشکل کمبود پزشک متخصص تا حدودی در این شهرستان رفع می شود تا راهکار اساسی و پایدار برای رفع این مشکل در نظر گرفته شود.

پیگیر حل مشکل کمبود آب در نایین و خور بیابانک هستیم

نماینده مردم شهرستان نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت : در حوزه شهری شهرستان نایین با کمبود آب مواجه هستیم که در بعضی از روستا‌ها آبرسانی آن‌ها با تانکر انجام می‌شود.

او اظهار داشت: درحال حاضر با توجه به این مشکل بزرگ کم آبی در این منطقه پیگیری‌های لازم در حال انجام است که امیداواریم این این مشکلات به زودی حل شود.


انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.