شرکت گاز شهرستان طالقان به دلیل اختلاف بین سازمان‌ها ازسال‌ها پیش به صورت اجاره‌ای اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،ساختمان اداره گاز شهرستان طالقان چندین سال است که نیمه کاره رها شده و نیمه کاره بودن ساختمان که در ورودی طالقان قرار دارد علاوه بر مشکلات بهداشتی باعث تجمع معتادان شده است.

یکی از اهالی شهرستان طالقان می‌گوید: هر چند روزی یک بار مسئولان می‌آیند و می‌روند، اما کاری نمی‌کنند. ساختمان نیمه کاره اداره گازشهرستان طالقان  محل تجمع کارگران، معتادان و سرویس بهداشتی مسافران شده است و آسایش نداریم.

او افزود: این ساختمان موجبات نا امنی در منطقه را فراهم کرده و همسران و کودکان ما جرئت به  پارک یا بازارچه رفتن را ندارند.

رجبی، رئیس اداره گاز شهرستان طالقان نیز در ادامه گفت: از سال ۱۳۹۰ نسبت به احداث ساختمان اداره گاز شهرستان طالقان اقداماتی انجام شده است که متاسفانه باتوجه به قرارگیری ساختمان در نزدیکی رودخانه کار توسط  شرکت  آب منطقه ای  متوقف شد.

رجبی افزود: در جلساتی که با حضور سرپرست شرکت آب منطقه ای  در فرمانداری طالقان تشکیل شد، پیگیر هستیم تا با همکاری فرماندار طالقان اقدامات تکمیل ساختمان نیمه کاره را انجام دهیم.

نکته قابل توجه این است که در سال ۹۰ برای احداث این ساختمان حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است و از طرفی هم اداره گاز در این سال‌ها برای مکان اجاره‌ای که در آن مستقر است، اجاره بهای زیادی پرداخت کرده؛ شاید باکمی تعامل بین دستگاه‌های اجرایی به توان از بروز  مشکلاتی این چنینی و هدر رفت بیت المال جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ ر . ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.