مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از برپایی ویژه برنامه‌هایی به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به اهمیت ادبیات کودک و نوجوان در رشد فکری و پرورش اندیشه این افراد، مراکز کانون پرورش فکری استان با هدف معرفی و گرامیداشت روز ۱۸ تیر ماه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

او افزود: برگزاری جلسه انجمن شاعران نوجوان استان با عنوان راه زینه با حضور کارشناس ادبی از کرمانشاه و اعزام کاروان پیک امید استان به مناطق روستایی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از برنامه‌های شاخص کانون استان در روز ادبیات کودک و نوجوان است.

حمیدی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه مجازی شعر و لبخند با حضور اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون استان و برنامه اعضای مکاتبه‌ای کانون خراسان جنوبی با عنوان دوستی با قلم از دیگر برنامه‌های کانون در روز ۱۸ تیر ماه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص کانون در روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد و عنوان کرد: شنبه ۱۹ تیر جمعی از اعضای منتخب کانون، مسئولین مراکز و کارشناسان، مربیان و رابطین انجمن‌های ادبی کانون استان با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند دیدار خواهند کرد.

۱۸ تیر سالروز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده سرشناس آثار کودکان و نوجوانان و نویسنده کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب است که به وسیله شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان در تقویم نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.