فیلم مستند عبور از مه ساخته میردریکوند از اندیمشک به بخش مسابقه جشنواره جهانی راه یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فیلم مستند عبور از مه ساخته فیلمساز اندیمشکی امیرعلی میردریکوند به بخش مسابقه جشنواره جهانی festival International Entr'۲ MARCHES  راه یافته است.

این جشنواره ویژه فیلم‌های معلولین است که با کمک انجمن معلولان فرانسه APF برگزار می‌شود. دوازدهمین دوره این رویداد ۹تا ۱۴ جولای ۲۰۲۱ در کن فرانسه و در طول جشنواره اصلی کن برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه عبور از مه برشی مستند از مسیر مدرسه ابتدایی دختر معلولی است که برای شرکت در کلاس، باید هرروز از روستای خود به روستای دیگری برود.

این فیلم در سال‌های اخیر در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی حضور داشته و عنوان‌هایی نیز کسب کرده است که می‌توان به حضور در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان، جشنواره ملی سما، کسب جایزه جشنواره ملی ارزش، کسب جایزه جشنواره جهانی نت ورد صربستان، کسب جایزه جشنواره جهانی آناسگاردو ایتالیا، کسب تقدیر هئیت داوران از جشنواره فیلمینت رومانی و حضور در بخش مسابقه جشنواره‌هایی از هند، بلژیک، امریکا، لهستان، ایرلند، نیجریه، اکراین و... اشاره کرد.

امیرعلی میردریکوندتهیه کننده و کارگردان،  احمد طلوعی فرتصویربردار، صادق پدیدار صدابردار، مسعود محمدی تدوین، علی حاجیوند عکاس، عزیزالله میردریکوند مدیرتولید این فیلم هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار