صهیونیست‌ها برای 190‌امین بار روستای العراقیب را تخریب کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی روستای فلسطینی العراقیب، واقع در منطقه النقب را برای یکصد و نودمین بار متوالی ویران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی، عزیز الطوری، عضو کمیته محلی دفاع از العراقیب اعلام کرد که مقامات صهیونیست امروز (چهارشنبه) روستای العراقیب را برای یکصد و نودمین بار تخریب کردند.

الطوری تأکید کرد: شهروندان فلسطینی ساکن این روستا، بار دیگر روستای خود را بازسازی خواهند کرد.

این در حالی است که خانه‌های العراقیب از چوب، پلاستیک و حلبی ساخته شده اند و در این منازل ۲۲ خانواده فلسطینی سکونت دارند.

بنابراین گزارش، مقامات صهیونیست برای نخستین بار در ژوئیه ۲۰۱۰ این روستا را تخریب کردند و از آن زمان هر بار که ساکنان این روستا، آن را بازسازی می‌کنند، صهیونیست ها دوباره آن را تخریب می‌کنند.

رژیم صهیونیستی روستای العراقیب را به رسمیت نمی‌شناسد، اما ساکنان فلسطینی آن، برخلاف تخریب مکرر ، اصرار دارند در زمین خود باقی بمانند.

سازمان «ذاکرات» که شامل فعالان صهیونیست و عرب است در گزارش قبلی خود نوشت: العراقیب برای نخستین بار در زمان حکومت عثمانی، در زمین‌هایی که ساکنان آن خریداری کرده بودند، ساخته شد.

این سازمان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ده‌ها روستای دیگر را نیز در منطقه النقب به رسمیت نمی‌شناسد، اعلام کرد: مقامات اسرائیلی در حال اخراج ساکنان این روستا هستند و از ارائه خدمات به آن‌ها خودداری می‌کنند تا زمین‌های این روستا‌ها را مصادره کنند.

رژیم صهیونیستی با اشغال اراضی فلسطینی به دنبال توسعه شهرک‌های صهیونیست‌نشین خود است و برای این کار فلسطینیان را همواره تحت فشارهای گوناگون می گذارد تا خانه های خود را ترک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۳۳ ۱۶ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
می خوان مطابق با استاندارد ساختمانها رو بسازند برای فلسطینیان اینها که می بینید آخر فیلمه این صهیونیستها ملعونین غاصبان جنایتکاران خوب می دانند که در فلسطین و قدس شریف هیچگونه امنیت برای خودشان و خانواده هایشان و آیندگانشان و سرمایه هایشان وجود ندارد و نخواهد داشت و به خوبی می دانند که دیگر در این سرزمین فلسطین جای ریسک کردن و ماندشان نیست و دارن فوج فوج از فلسطین اشغالی فرار می کنند و می گریزند و سرمایهاشون رو خارج می کنند و به کشورهای امن غربی که ازش اومدند بر می گردند خبر ندارید بروید جستجو کنید که چگونه دوپا دارند دوپای دیگر قرض کردند دارن فرار را بر قرار ترجیح داده اند و می گریزند و میرن به همون کشورهایی که ازش اومده بودند این فیلمای آخرشون هم برای ابراز وجود کردن قیفو قپیو قمپوز در کردنشونه به خوبی آگاهند که امت واحده رسول الله ص انقریب از سر تا سر فلسطین اشغالی از تمامی مرزهای فلسطین به داخل فلسطین اشغالی حجوم می آورند و فلسطین را فتح و آزاد خواهند کرد بنابر دیگر هیچگونه ریسکی برای ماندن نمی کنند دارن عملیات سرگرم کنند فلسطینیان را با تخریبها خانه ها و مدارس به خود جلب می کنند و جاهای دیگر دارن به سرعت می گریزنند فروپاشی و نابودی و پایان رژیم جعلی صهیونیستی ملعونین شیطان صفتان به اذن الله جل جلاله از درون و برون بسیار نزدیک .
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار