رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان گفت: بزرگداشت روز قلم و ارج نهادن به اندیشه ها و تلاش های اهل قلم و نویسندگان موجب پایداری فرهنگ و تمدّن بشری می شود.

احمد رضا دشت افکن رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: بزرگداشت روز قلم و ارج نهادن به اندیشه ها و تلاش های اهل قلم و نویسندگان موجب پایداری فرهنگ و تمدّن بشری می شود.

او افزود: در راستای پاسداشت جایگاه قلم، آئین شب قلم آبادان با همکاری محفل ادبی قیصر امین پور کتابخانه های عمومی خوزستان و با حضور نویسندگان و پژوهشگران به صورت مجازی و پخش زنده سراسری برگزار شد.

در این آئین، علیرضا پور حسن نویسنده و شاعر حوزه کودک، طی سخنانی به ارائه مطالبی پیرامون جایگاه ادبیات کودک و انتقال فرهنگ بومی به کودکان و سرودن اشعاری بومی پرداخت.

فریبا علیزاده نویسنده کتاب آبنوس، نیز کتاب خود را در فضای مجازی معرفی نمود و کیمیا اندیشمند کتابدار کودک کتابخانه های عمومی آبادان نیز نحوه تعامل با کودکان را از طریق تجربیات بیان کرد.

 همچنین شبنم عادلیان عضو نوجوان کتابخانه شهید حداد عادل و امیر علی جعفری عضو کودک کتابخانه فرهنگ اقدام به قصه گویی و شعر خوانی کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.