قدیر گفت:با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین (ع) و کامکار در آستانه تکمیل ظرفیت پذیرش بیمار قرار گرفتند، بیمارستان‌های فرقانی هم از امروز به چرخه پذیرش بیماران کرونایی اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم، با اشاره به افزایش شمار بیماران کرونایی در روز‌های گذشته، گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امیرالمومنین (ع) و کامکار در آستانه تکمیل ظرفیت پذیرش بیمار قرار گرفتند، بیمارستان‌های فرقانی هم از امروز به چرخه پذیرش بیماران کرونایی اضافه شد.

دکتر قدیر پیشگیری و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان را موثرترین راه برای کنترل این بیماری اعلام کرد و گفت: روند واکسیناسیون در روز‌های آینده در قم افزایش خواهد یافت.

 او افزود: سویه غالب بیماری کرونا در کشور در حال حاضر سویه دلتا است که از قدرت سرایت پذیری، چند برابر سویه‌های دیگر برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: آمار استفاده مردم از ماسک در اماکن عمومی ۷۰ درصد، در واحد‌های صنفی ۶۰ درصد، در واحد‌های صنعتی ۶۷ درصد و در ادارات ۷۶ درصد است.

امروز همچنین دکتر محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، گفت: کاهش استفاده از ماسک در قم نگران کننده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار