مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: ویروس کرونا از آغاز تاکنون جان ۱۳۲ شهروند خاش و تفتان را گرفته و همچنان با سرایت بالا در حال گسترش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: این ویروس تاکنون سه هزار و ۲۱۰ شهروند ۲ شهرستان خاش و تفتان سیستان و بلوچستان را گرفتار کرده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۶ فرد مبتلا و یک مورد فوتی در این شهرستان‌ها داشته‌ایم و ۱۹ نفر در بیمارستان تحت مراقبت و بستری‌اند افزود: تاکنون سه هزار و ۲۴۲ دز واکسن به افراد مختلف جامعه تزریق شده و همچنان با حمایت‌های وزارت بهداشت این مهم با هدف پیشگیری و کنترل و کاهش خسارت‌های این ویروس تداوم دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش ادامه داد: توصیه جدی ما به مردم رعایت دستورالعمل های هداشتی، استفاده از ماسک و دوری از تجمعات و دورهمی‌ها بوده و حتی از خانواده‌ها می‌خواهیم در محیط منزل به این توصیه‌های به صورت جدی عمل کنند.

وی اظهارداشت: دغدغه مهم دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت جامعه کاهش دادن خسارت‌های ناشی از ابتلا به ویروس جهش یافته بوده بنابراین برای تحقق این امر بیش از پیش به همکاری مردم نیاز داریم.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن یک‌هزار و ۵۱۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۶۳هزارو ۵۲۳ نفر رسید.

دکتر قاسم میری علی آباد افزود: با فوت ۲۰مورد جدید، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۷۱۲ رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار