مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان سمنان گفت: ۳۹۰ میلیارد ریال به منظور توسعه حوزه‌های مدنظر ارتباطات در دامغان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ سرمایه‌گذاری انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان سمنان گفت: توسعه اینترنت پهن باند سیار در شهر‌های دامغان، امیریه، دیباج، کلاته رودبار و شهرک صنعتی دامغان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ انجام شد.

او به برنامه اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش برای برقراری اینترنت پهن باند سیار (LTE) در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار یکی از برنامه‌های وزارتخانه است که در همین راستا در سال‌های ٩٨ و ٩٩ تعداد ۲۵ روستای دهستان‌های تویه دروار، قهاب رستاق، دامنکوه، رودبار، قهاب صَرصر و حومه دامغان، از اینترنت پهن باند سیار بهره‌مند شدند.

حسن پور افزود: توسعه زیرساخت شبکه فیبر نوری و راه‌اندازی اینترنت پهن باند سیار در مسیر جاده‌ای حرم تا حرم در حوزه دامغان نیز از دیگر اقدامات ارتباطات و فناوری استان در این شهرستان است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تصریح کرد: توسعه شبکه فیبر نوری FTTH، مراکز تلفن ثابت و اینترنت پهن باند ثابت ADSL در دامغان از دیگر اقدامات توسعه‌ای حوزه ارتباطات در این شهرستان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.