صالح پور گفت: خوزستان یکی از استان‌های مطرح از حیث فعالیت خیرین مدرسه ساز است که امسال رتبه نخست مشارکت را در کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در حاشیه افتتاح ۱۰ طرح آموزشی خیرساز دزفول گفت: خوزستان یکی از استان‌های مطرح از حیث فعالیت خیرین مدرسه ساز است.

او با اشاره به کسب رتبه دوم خوزستان در کشور در زمینه خیرین مدرسه ساز افزود: این استان امسال نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داد و امیدواریم بتوانیم گوی سبقت را از حیث کار خیر از دیگر استان‌ها بگیریم و در ترویج معنویت در جامعه سهیم باشیم.

صالح پور پیش بینی کرد تا آبان‌ماه که زمان برگزاری جشنواره بعدی خیرین مدرسه ساز است، خیرین خوزستان افزون بر ۳ هزار میلیارد ریال برای مدرسه سازی اهدا کنند.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان بیان داشت: خیران مدرسه ساز استان، پارسال با کمک ۲ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریالی خود رتبه دوم کشوری را در امر مدرسه سازی به خود اختصاص دادند.

او در پایان تصریح کرد: امروز ۱۰ طرح آموزشی با مشارکت خیزان مدرسه ساز افتتاح و ۵ طرح دیگر کلنگ زنی شد و از خیران بابت این کار خیر قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار