برگزاری آزمون جامع در مقطع دکتری دانشگاه آزاد با توجه به اینکه در بیشتر مناطق کشور در وضعیت قرمز کرونا هستند بسیار خطرناک است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود پیک پنجم این ویروس خطرناک نگرانی و دغدغه‌های شهروندان را دو چندان کرد.

گسترش این بیماری به حدی است که محدودیت‌های بسیاری از سوی ستاد مقابله با کرونا اعمال شد و رفتن به اماکن عمومی مانند پاساژها، رستورانها، سینماها، موزه‌ها و ... ممنوع اعلام شد و مدارس و دانشگاه‌ها به صورت مجازی به کار خود ادامه دادند.

اما متاسفانه در سال جاری با توجه به شیوع گسترده این ویروس منحوس آزمون دانشگاه‌های آزاد و سراسری علی رغم نگرانی‌های متقاضیان برگزار شد و این بار نوبت به برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد رسید که متقاضیان را به شدت نگران کرد.

این موضوع باعث شد تا شهروندخبرنگار ما پیامی ارسال کند.

متن پیام شهروندخبرنگار

عرض سلام و احترام دیروز خبر تعویق مجدد آزمون جامع توسط سخنگوی دانشگاه ازاد اسلامی اعلام شد و بار دیگر دانشجویان را دچار اضطراب و سردرگمی نمود. با توجه به اینکه اینبار مرتبه سوم است که اجبار تعویق به وجود امده است (اواسط اردیبهشت ماه ازمون کتبی به تعویق افتاد، اواخر اردیبهشت ازمون شفاهی و هم اکنون نیز خبر تعویق منتشر شده است) سه ماه است که دانشجویان درگیر آزمون جامع هستند و بار استرس زیادی را تحمل می‌کنند. خواهشمند است تدبیر دیگری بیاندیشید و دانشجویان را از این شرایط سخت روحی برهانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار