فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و بوشهر گفت: به دستور فرمانده کل ارتش نخستین تیم ۵۰ نفره پزشکی ارتش فارس به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،امیر ابوالقاسم رضایی گفت: صبح امروز نخستین تیم پزشکی ارتش استان فارس با تعداد ۵۰ نفر از کادر پزشکی اعم از متخصص، پرستار و پزشک یار جهت امدادرسانی به مردم محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

او ضمن آمادگی بیمارستان های ارتش، گردان بهداری و بیمارستان پشتیبانی در استان فارس، افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ۲۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی از جمله ماسک های ۳ لایه، گان و دستکش به عنوان اولین محموله کمک رسانی از استان فارس اعزام شد.

امیر رضایی با بیان اینکه ارتش تا پایان بحران کرونا پای خدمت است، ادامه داد: این افراد با یک هواپیمای اختصاصی از پایگاه شهیددوران شیراز به مدت ۲۰ روز اعزام به ماموریت می شوند و ممکن است با توجه به شرایط تمدید شود.

اعزام نخستین تیم پزشکی ارتش فارس به مناطق محروم سیستان/ ارسال ۲۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و بوشهر با اشاره به تلاش‌های فداکارانه ارتشیان غیور هم‌پای کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا ، تصریح کرد: همگی ما سرباز ولایت هستیم و تمامی دستورات را با رضایت قلبی انجام می دهیم.

سردار امیری بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون برای امدادرسانی به بیماران ۴ بار بیمارستان پشتیبان راه اندازی شده و به بیش از ۱۰۰۰ نفر خدمت رسانی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.