شرکت ریویان در رقابت با خودروسازهای دیگر خودروی الکترونیکی خود را با تجهیزات کمپ ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ کامیون‌های برقی آغاز شده است و اکنون ما در مرحله‌ای هستیم که خودروسازان ویژگی‌های غیرمعمول وانت‌های پلاگین خود را به عنوان راهی برای جدا شدن از رقابت برجسته می‌کنند. فورد وقت زیادی را در جریان پرتاب اخیر F-۱۵۰ Lightning صرف کرد و در مورد توانایی EV برای تأمین انرژی ابزار‌های یک سایت ساخت و ساز به مدت سه روز صحبت کرد. GMC Hummer EV آینده GM می‌تواند با استفاده از ویژگی Crabwalk به صورت مورب رانندگی کند؛ و تسلا انواع ادعا‌ها را در مورد Cybertruck زاویه دار خود مطرح کرده است، از جمله چندین میز کشویی در عقب که می‌تواند به عنوان آشپزخانه سیار مورد استفاده قرار گیرد.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Rivian، RJ Scaringe، تصویری از این خودرو منتشر کرد. این میز کوچک شامل یک صفحه آشپزخانه القایی دو شعله و یک سینک ظرفشویی با یک شیر آب و یک مخزن آب چهار گالنی است. همه چیز در یک تونل Gear Tunnel که درست در پشت صندلی‌های عقب قرار دارد به داخل بدنه کامیون R۱T ریخته می‌شود و از آن خارج می‌شود.

ساخت آشپزخانه توکار داخلی برای وانت R1T الکتریکی شرکت Rivian

ویژگی‌های آشپزخانه کمپ

خودرو Camp Kitchen یکی از لوازم جانبی موجود برای تونل Gear با دسترسی جانبی ۱۱ فوت مکعبی را دارا است. اجاق گاز القایی ۱۴۴۰ وات از باتری کششی "بزرگ بسته" ۱۳۵.۰ کیلووات ساعتی R۱T نیرو می‌گیرد. قیمت این آشپزخانه  از  ۵۰۰۰ دلار شروع می‌شود، اما فقط با مشعل و سینک ظرفشویی ارائه نمی‌شود. کشو‌های مینی آشپزخانه توکار دارای حروف داخلی بوده  که سفارشی ساخته شده است و برای هر چنگال، چاقو و قاشق از مجموعه لوازم آشپزخانه ۳۰ تکه از Snow Peak جایی دارد. کفگیر، انبر، دربازکن قوطی، کارد و چنگال تیتانیوم، کتری آب و موارد دیگر همه بخشی از بسته بندی هستند. این شرکت می‌گوید این درز‌ها به قدری خوب طراحی شده اند که هنگام رانندگی با همه این ظروف در سطح شهر صدای بهم خوردن این وسیله ها به گوش نمی‌رسد.

ساخت آشپزخانه توکار داخلی برای وانت R1T الکتریکی شرکت Rivian

این شرکت می‌تواند برای مشتریان این خوردرو (Rivian R۱T) را بطور سفارشی تحویل دهد. همانطور که طراحی شده است، کمپ آشپزخانه از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که هر قسمت روی "سیستم شاتل" R۱T نصب می‌شود. شرکت ریویان گفته است که پلتفرم سیستم شاتل "برای پشتیبانی از طیف وسیعی از لوازم جانبی Gear Tunnel در آینده ساخته شده است".

ساخت آشپزخانه توکار داخلی برای وانت R1T الکتریکی شرکت Rivian

برای ماجراجویی‌های شبانه در فضای باز، Rivian بسته جداگانه‌ای را ارائه می‌دهد که شامل یک چادر سه نفره است که با قیمت ۲۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار