جانشین مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: همراهی سازمان تامین اجتماعی با واحد‌های تولیدی، نقش مهمی در تقویت تولید و توسعه اشتغال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر صابری جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در بازدید مدیرکل تامین اجتماعی استان از این منطقه بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه تولید محسوب می‌شود که تعامل و همراهی این سازمان با فعالان تولیدی و صنعتی می‌تواند نقش مهمی در بهبود فعالیت‌ها در این حوزه داشته باشد.

او افزود: تا قبل از سال ۹۵ بخش عمده درآمد‌های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از طریق انبارداری بود و بخش عمده انبار‌های روباز و سرپوشیده پر بود اما در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای به منظور افزایش تولید در این منطقه صورت گرفته است و شرکت‌های تولیدی فعالیت بیشتر و متنوع‌تری دارند.

جانشین مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون  بیش از هزار و ۷۰۰ نفر در واحدهای فعال این منطقه مشغول به کار هستند، ادامه داد: پشتیبانی از شرکت‌های تولیدی و برداشتن موانع تولید را به عنوان برنامه‌ای مهم در دستور کار داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: سازمان تامین اجتماعی در سال تولید؛ مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها، به دنبال حمایت ویژه از تولید و برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان است.


بیشتر بخوانید


عباس دیری زاده با اشاره به بخشودگی جرایم کارفرمایان افزود: کارفرمایان که دارای جرایم هستند تا پایان تیر فرصت دارند که از طرح بخشودگی جرایم استفاده کنند و امکان تقسیط این بدهی‌ها نیز وجود دارد.

او ادامه داد: یکی از اقدام‌های ما کاهش مراجعه حضوری به ادارات تامین اجتماعی با اجرای طرح ۳۰-۷۰ بوده است. در این طرح ۳۰ نوع خدمت که ۷۰ میلیون مراجعه‌کننده داشته است به صورت غیرحضوری انجام می‌شود تا هم مراجعات حضوری کاهش یابد و هم اینکه مانع شیوع بیماری کرونا شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.